fredag 15 februari 2008

Fredag!

Nu är det helg igen, förstår inte vart dagarna och veckorna tar vägen.
Jag har tagit mig i kragen idag och faktiskt lyckats städa och göra fint till helgen. (Skönt!)
Idag är första dagen denna vecka jag känt att förkylningen äntligen håller på att ge sig.
Dagen har annars varit lugn, Daniel och Johanna kom över en stund så vi tittade på Let´s dance och fikade lite.Veronica och Mattias tittade också in en sväng och hejade. Nu ser man att det är bebisar i magarna. (Jag längtar!!)
Imorgon skall vi på kalas allihop till Jessica som fyller 25 år!!!
(Herregud vad tiden går. Känns inte som att det var 25 år sedan man själv gick där med magen i vädret...).
Till middag idag hade vi Fläsk med löksås, Suuuupergott!!


Vi har en vaktande "kock",
som håller koll på maten när man står vid spisen.

Nu slutar jag för idag men återkommer efter kalaset i morgon.
Var rädda om varandra och KRAMIS!

1 kommentar:

Camilla sa...

Hej Syrran !!

Vad skoj att få besök av ungarna och magarna.. Så det är dags för kalas firande i dag, det låter trevligt.. Ja inte kan man fatta att det gått 25 år inte..

Vi ska på basar i Trissas skola i dag, ska bli spännande så jag får väl ringa till Jessica i eftermiddag sen.. Men hälsa till henne och resten av familjen så länge..

Kramis på dig
Lilla syster yster