söndag 24 februari 2008

Oj, vart tog lördagen vägen?

Vaknade upp och gjorde en riktig frukost till oss med kokt ägg, fil, flingor, smörgås och kaffe avslutade med ett glas juice. Lyssnade på "Ring så spelar vi" , är det skönt att ta det lugnt på morgonen eller..
Så ringde Jessica (Dotter nr 2) och undrade om jag ville följa med till Växjö en sväng, naturligtvis gjorde jag det. Alltid roligt att gå i affärer eller hur!..
Det är konstigt men just nu är det som om man har en magnet i sig, för i varje affär man går in i så slutar man på babyavdelningen...hm konstigt. Nu handlade jag inget idag men man kan alltid titta.
Jag var däremot in på Rusta och köpte lite godis och schampoo och sånt, brukar göra så när jag är i Växjö, det är ganska billigt på Rusta.
Väl hemma vart det lite godis framför melodifestivalen, som tyvärr var usel. Ingen av låtarna föll mig i smaken. Men men man kan ju inte gilla allt.

Mer har inte hänt idag men dagen har försvunnit iallafall.
Nu ska jag krypa ner i "bingen" och drömma vackert. Sov gott!

Inga kommentarer: