söndag 6 april 2008

Dagarna går!!

Fast man inget speciellt gör så försvinner dagarna ändå. Jo, helt sysslolös har jag inte varit då det hela tiden finns nåt i hemmet som behöver göras.
Man plockar och plockar och städar, tvättar och stryker i ett.
Jag har faktiskt varit ute och tittat på alla vårtecken som faktiskt dykt upp också.
Ja nu har jag naturligtvis haft "Joker" med mig på vårpromenad, och han förstår inte varför matte hela tiden ska fota alla dessa blommor när han hellre vill lyfta på bakbenet på dem...






















Ursäkta röran på sidan men jag har inte lärt mig allt riktigt än.
Nu bär det av till Stockholm några dagar men jag återkommer i slutet av veckan med lite bilder på min utflykt och lite redovisning vad jag varit på.
Ha det så bra till dess.

1 kommentar:

Fotograferande Maria sa...

Hej! Kikar in hur du har det ;) Fina bilder! I min blogg finns länk till vår hur blogg i dagens inlägg. Kram / Maria