lördag 18 oktober 2008

Nu fösöker jag igen!

Har bestämt mig för att ta mig i kragen och börja blogga igen. Jag har haft en tuff höst och gnistan för bloggen har inte funnits. Är fortfarande arbetslös och på den fronten ser det inte ljusare ut med tanke på alla varsel som händer i byarna här runt oss.





Men jag har ju sysselsättning av barnbarnen, så jag är inte sysslolös. De växer och frodas vill jag lova. Elias (Mormors smeknamn på han är "Hoppjerkan" ) då han hoppar och springer i gåstolen så det bara "tjongar" om det, han har redan fått sina första tänder och är en solstråle hela han.












Liam (Farmor har ett smeknamn på honom också, "Michelingubben" ) han myser och växer han också, ett litet charmtroll som gillar att "burrrra" med munnen så det stänker om han.



De är sockerbitarna i livet.
Igår var vi och handlade deras julklappar, och jag längtar till att få se deras ögon glittra på julafton, då de får "prassla" med allt papper. (Det är förmodligen så att det kommer att vara roligast att leka med)
Nu får det räcka för i "natt"!
Sov gott!!!

Inga kommentarer: