måndag 17 november 2008

Dagarna går!

Tiden bara flyger iväg trots att jag inte har något arbete att gå till.
Ny vecka igen och julen kryper närmare och närmare. Jag längtar till 1:a advent då ljusstakarna ska lysa i fönstren igen, allt är så grått och trist just nu så det kan behövas lite ljus för att få stämmning.

Ska försöka ta tag i fönstren denna vecka om det inte blir för kallt så man kan sätta upp nya gardiner till advent.

Sonen var sugen på lite fika ikväll så jag slängde ihop min egenkomponerade microkaka och vispa lite grädde till och så hade jag ananas på burk som jag tyckte passade till. mums.....det är gott med sötsaker.
Kakan är gjord på 10 minuter så det är inget svårt jobb.



Så ser resultatet ut.

1 kommentar:

Mindi sa...

Ser mycket gott ut... slickar mig om munnen. ;)

Kram kram
M I N D I