fredag 19 december 2008

Utmaning!!!

U T M A N A D
Har blivit utmanad av Maria. Ska avslöja information :)
Så, här kommer det..

Mina 6 favoritprogram

Extreme homemakeover
Unga mödrar
Äntligen hemma
Bonde söker fru
Nytt läge
Americas funiest mowie


6 saker jag gjorde igår

Skrev ansökningshandlingar till jobb
Tömde och fyllde på diskmaskinen
Åkte till Kalmar och handla julmaten
Åkte till Oskarshamn och hälsade på Liam m familj
Åt skräpmat (Pizza som var smaklös)
Missade Bonde söker fru


6 saker jag ser fram emot

Att bli miljonär
Få nytt jobb
Julafton
Få åka till Hawaii
Se mina barnbarn växa upp
Våren



6 favoritrestauranger

Zorbas (Kalmar)
Sandsjö Värdshus (Sävsjö)
Källaren Diana (Stockholm)
Steak House (Oskarshamn)
Cecil (Oskarshamn)
Corallen (Oskarshamn)


6 saker på min önskelista
Nytt jobb
En fet bankbok
Nyrenoverat
Nya möbler
En solresa
Ny dator
Platt tv


6 personer jag utmanar...

Camilla
Annelie
Marie (Mindi)
Jessica
Raymond
Nettan

7 kommentarer:

Milla sa...

Ja det här får jag ta itu med i morgon, i dag är jag helt slut....
har varit och julshoppat..

Kramis så länge lillsyrran

Fembarnsmamma och student sa...

Hej! Tack så mycket! Kram Maria Ps: De sa igår att livet börjar vid 40,,,

AnnaHanna sa...

Nytt jobb och bli miljonär - det är saker som jag också ser fram emot =)
Hoppet är det sista som överger människan.
Kram //Anna

Fembarnsmamma och student sa...

Hej! Jag tittar in och önskar dig God Jul! Kram Maria

Mindi sa...

*** GOTT NYTT ÅR!!! ***

Du verkar vara en sån go tjej och jag önskar dig verkligen ett härligt 2009!!!

Stor kram från
M i n d i
=^..^=

cloudberrie sa...

Gott Nytt År!!!

Jag hoppas att du får en skön avslutning på 2008.

KRAMAR från Eva

Fembarnsmamma och student sa...

Hej! Jag vill önska dig ett gott nytt 2009! Kram Maria