fredag 1 maj 2009

Nu börjar vi komma tillrätta!

Tänkte visa lite bilder på nya lägenheten.








En hel del småplock återstår så som tavlor och prydnadssaker som ska upp.



Avslutar med en bild av min nya plattskärm, tänk att slippa den stora kolossen som tog upp hela skrivbordet förut. Ska inhandlas ett mindre skrivbord så småningom och så ska jag bygga en egen sänggavel och då ska sängen stå på andra sidan rummet. Får visa nya bilder då.
Nu är det sängen som gäller har ont i varenda muskel efter all flytt så just nu knaprar jag värktabletter mer än nånsin... jobbigt, men jag försöker hålla god min.
Kram

2 kommentarer:

Maritha sa...

testar att skicka en kommentar då vissa säger att det inte går.

Camilla sa...

Hej Syrran !!

Fin fint ser det ut..
Längtar tills man får se det live..

Kramis lilla syster yster