söndag 18 oktober 2009

Julswapp!!!

Jaha, äntligen ett livstecken...tänker ni nog.
Jag har haft en bloggtorka som heter duga kan jag villigt erkänna.
Men nu ska jag försöka ta tag i det igen. Vardagen har varit så evinnerligt tråkig så jag har inte haft nåt att skriva om.
Dagarna bara går och går men inget roligt händer. Fortfarande inget jobb...och dagarna sinar så snart har man väl ingen inkomst bara utgifter...

Idag fick jag en liten ljuspunkt att se fram emot då julswappen nu är klar, JAG ska va med i år också....jipiii!

Man får i alla fall öppna spännande paket i december.

Kram!

3 kommentarer:

Camilla sa...

OJ vad skoj att se ett livstecken här från dig också..

Visst ska det bli skoj att vara med i julswappen i år med, jag tror nog att vi kommer bli fler än förra året..

Väntar med spänning på vem jag ska vara tomte åt och vem som är min....

Kramis på dig syrran

Mindi sa...

Så roligt att både du och syrran är med i år igen. :)

Kram kram
M I N D I

m i l l a h . s e sa...

Hej hej!
Kikar in via julswappen =)
Ha det gott!