torsdag 19 januari 2012

Paket 22,23 och 24


Nu är sista paketet öppnat,
jag tror jag kommer få fnatt.
Ett helt år måste nu gå,
innan jag detta roliga igen få.
Tusen tack alla goa vänner,
som jag genom julswappen känner.

Idag fick jag detta roliga spel.

Reglerna verkar enkla:

-Två korthögar
-Två lag
- Ena laget försöker sjunga första stråfen
-Andra laget försöker sjunga resten
-Lyckas de sjunga rätt, vinner de kortet...

Det här är en perfekt julgåva,
med mycket skratt och sång i jul kan jag lova,
spelkompisar, luta er tillbaka lyssna och njut,
för skönsången från mig kommer aldrig ta slut!
Om du bara visste hur kul vi ska ha,
med din julklapp trala la la!




Dessa tre blir bra att ha när jag fryser
Eller varför inte när jag bara myser
Det ger mig både värme och ljus
Passar alldeles utmärkt bra i mitt hus.

Inga kommentarer: