lördag 29 mars 2008

Helg igen!!

Fredagen var stillsam, vi har tittat på Let´s dance....och Tina vann som jag tippat. Hon har verkligen vunnit mitt hjärta vilken kvinna!!!!
Lördag kväll tog jag "gubben" och minstingen och mellan dottern med mig till Kalmarsalen för att beskåda och lyssna på Trumkåren.









Sonen vill inte va med på bild!

Trumkåren lyssnade jag på första gången när dottern Jessica gjorde lumpen just i den kåren för några år sen.
Det är ett underhållningsband som består av nya unga värnpliktiga varje år. Helt otroligt att de efter några månaders övning kan både marschera, spela och gå i olika formationer. Det är pampigt med deras trumvirvlar och de har en bred musikstil.










Väl värt att se och lyssna på!!

Nu är det bingen som gäller. Sovmorgon och frukost på sängen kanske! Kram på er!

Inga kommentarer: