söndag 2 mars 2008

Söndag 2 mars.

Nu är det snart vardag igen! Fast i morgon kan jag sova eftersom jag inte har nåt arbete att gå till. Känns mycket konstigt, ska till arbetsförmedlingen och anmäla mig imorgon bara men har tid till kl 15.00.

Lördagen tillbringa jag framför strykbrädan...hur kul är det att stryka?, men nu är det gjort fast idag är korgen halvfull igen, VARIFRÅn kommer allt??
Så på kvällen tittade vi på melodifestivalen, och jag tyckte att Heros var bra och skulle gå vidare.

I morse ringde Daniel och undrade om vi skulle grilla, jag tyckte det var en lysande idé och funderade på vart vi skulle fara och grilla men han ville grilla här hemma. Så det blev helgrillad fläskfilé med egen gjord klyftpotatis och bearnaisås, sallad och vitlöksbröd....mmmmm det var supergott och man fick en föraning om vad som väntar i sommar. Livet är att grilla på sommar´n.

Nu ska jag krypa ner i "bingen" och lösa korsord och lyssna på musik i ipoden Sussa gott och dröm vackert.

1 kommentar:

Camilla sa...

Åååå vad avis jag blir på er som fick grillat i söndags.. Du vet hur mycket jag gillar det..

När vi kommer ner nästa gång så är det grillat på schemat , det vet du ...

Kramis och hoppas det gick bra igår..
*Lillsyrran yster*