fredag 29 februari 2008

Nu är sista dagen gjord!

Jaha då var man arbetslös igen! Idag var min sista arbetsdag på det arbete som jag STORTRIVTS på gjord, eller arbetsdag jag har inte gjort ett handag på jobbet utan bara blivit bortskämd och uppvaktad.
Det började med kaffe och tårta så bar det av till Oskarshamn där vi var på restaurang Steakhouse och åt biff stroganoff med idahopotatis, kaffe och kaka. Jag blev uppvaktad med en vakcer tulpanbukett och ett helt underbart smycke i silver av mina arbetskamrater.





Jag tycker ju mer om silver än guld
så det var helt perfekt.


Så var dagen slut och jag är nu arbetssökande...

Var in en sväng på eftermiddagen till stan igen för att hjälpa Jessica att hämta hennes bil som varit på genomgång på verkstan. Nya utgifter på ett par tusen..är det roligt med bilar eller!!
Kvällen avslutades på "Mcdonkan" med en hamburgare.
Har tittat på "Let´s dance" och flippat mellan "Så ska det låta", varför ska det gå bra program samtidigt jämt?

Helgen är inget inplanerat men om vädret tillåter blir det nog en skogspromenad för att leta vårtecken.
Nu är det sängen och ett korsord som hägrar så sov gott på er // Och dröm vackert.

Inga kommentarer: