fredag 16 maj 2008

Vår lilla fyrbenta sak...

undrar vad som ligger under filten?? Joker är väldigt nyfiken på vår nya familjemedlem (Elias) men samtidigt är det lite otäckt när det rör på sig.





Här springer dagarna iväg och vi har haft ett underbart sommarväder i flera dagar, men idag har det regnat och jag fick bildbevis från min kära kompis i Hälsingland att de fått 15 cm snö under natten och det snöa mer under dagen...hua det är ju faktiskt maj!

Här hemma håller vi på att måla altan..vilket pillergöra, men det blir fint när det blir klart.
Har också varit på arbetsintervju angående ett sommarjobb. Om det nu blir nåt, ska jag jobba på ett café och i en shop på vårt glasbruk under sommaren. Skulle vara jättekul tror jag, bara att få komma ut och träffa lite folk, man blir nästan lite osocial av att bara gå hemma känner jag.
Helgen blir lugn då det är tomt i plånboken men tack och lov kommer tillskott i kassan på måndag (efterlängtat kan jag lova).
Nästa vecka blir en uppbokad vecka, ska iväg på tisdag och klämma "tuttar", onsdag ska vi ha vårt årsmöte i bostadsrättsföreningen (mycket intressant...) och på onsdag ska jag till arbetsförmedlingen.
Ha en trevlig helg!!

1 kommentar:

Camilla sa...

Så söta dom var tillsammans Joker och Elias..
Och du Lycka till med jobbet, och visst tror jag att du får det..

Kramis på dig syrran..