tisdag 28 oktober 2008

Så blev det tisdag!

Jag hann inte skriva om Måndagen för klockan slog om till tisdag...

Idag (alltså igår) var jag i Kalmar med barnbarnet Elias och hans mamma Veronica. Vi tittade i affärer och jag köpte systerdotterns julklapp, så nu är det bara systerson och vår "sladdis" kvar : ).

Har också handlat klappar till swappen jag ska vara med i.... det är jätteroligt att småhandla.

Har varit förkyld och haft ont i halsen i snart 1 månad... det vill inte ge sig. Ena dagen har jag hosta och andra dagen så gör det jätteont att svälja... är det någon som har nåt bra tips på huskur?

1 kommentar:

Anne sa...

Hej
Anne heter jag och är med i julswappen. Jag har varit ordentligt förkyld i ett par veckor nu också. Till slut tog jag och köpte Kan Jang, tog även Bisolvon och panodil. Vet inte om det hjälpte men efter en vecka så var jag hyfsat frisk i alla fall. Det kanske var på väg att läka ut ändå iof.. ;)