fredag 9 januari 2009

Nya tag i bloggandet!

Nu kanske det är dax att ta nya tag i bloggandet.

Det har varit lite stiltje här ett bra tag men inget särskilt händer och jag har tappat lusten för det mesta. 

Inget arbete i sikte och snart är stämpeldagarna slut...vad händer då???

Julen har passerat och nytt år har börjat...blir det hoppfullare och ljusare än föregående??? vem vet...

Idag har vi haft besök av våra kära barnbarn.. de lyser upp tillvaron (tack och lov), allt går så fort med dem bara så man hinner inte blinka. Elias har passerat det där med gåstol och tycker att Liam ska göra detsamma, det är ju lättare att ta sig fram utan gåstol så han kör numera Liam i den, det ser ganska lustigt ut eller hur!!

Måste visa Elias julklapp från mormor och morfar (alltså oss), en populär liten bil att åka på, Liam har fått en likadan men han har några veckor kvar innan han kan sitta och köra så som kusin Elias.

Roligt att klapparna uppskattas!

6 kommentarer:

♥ cloudberrie ♥ sa...

God fortsättning på 2009!
Vad söta dina barnbarn är!
Jag förstår att bilen är populär, den hade ju till och med jag gillat att brumma runt med ;)

KRAM från Eva

Veronica sa...

Grattis på födelsedagen!!!! Ses i eftermiddag!Kram Veronica

Anne sa...

Vad fina barnbarn du har. Ser fram emot att få egna. =).

Vad de måste ha kul med dessa bilar.

Anne

Anne sa...

Jag är barnsligt lycklig över min lilla rosa dator. Framförallt mycket nöjd, då vi kommer att leva nomadliv i ett år framöver nu. sagt upp lägenhet och ska pendla mellan ett hus på orust och en villavagn utanför stenungsund. Jag jobbar i Kungälv och maken i Göteborg så det blir lite att åka.

Nog om det. Min dator har 8,9" skärm och 160G hårddisk. Den kan tyckas liten men är otroligt behändig. Ville ha en liten då det blir en del packande framöver...=)

Livets efterätt kommer 25 april. En liten tös kommer det då =)

Anne

Mindi sa...

Hej på dig!

Åh så stressande med stämplingsdagarna. Vad händer när de tar slut och man inte har hittat något? Jag håller tummar och tår för dig ska du veta...

Vilka jätte gulliga barnbarn du har. :)

Stor kram
M I N D I

Fotograferande Maria sa...

Hej! Fina barnbarn du har!!Jag har en tävling i min blogg i fall du vill vara med :) http://mariasdagbok.blogspot.com/2009/01/nyhet-p-min-blogg.html
Kram Maria